Garantie si Formular de Returnare Comanda

Puteti folosi formularul de mai jos pentru a returna comanda dvs. Va rugam asigurati-va ca produsele sunt in acceasi stare in care au fost livrate si ca nu s-au depasit 15 zile de la data primirii comenzii. Ne puteti contacta ininte de a trimite produsul la tel: 0720 015 000

Conditii si Pasi necesari returnarii unui produs

Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu prevederile OG 21/92, legea 449/2003, cu modificarile ulterioare.

Garantiile acordate sunt defalcate pe categorii de produse, toate produsele cumparaturile sunt livrate insotite de certificat de garantie; produsul respecta cerintele esentiale de securitate si cerintele de protectie specificate in declaratia de conformitate.

Va rugam sa respectati pasii de mai jos

  • Va rugam sa trimiteti formularul de mai jos. In colet alaturi de aparat puneti o copie dupa factura, si trimiteti coletul la adresa: Strada Soldat Stefan Velicu nr. 9, Sector 2, 023255, Bucuresti. La telefon treceti: la telefon treceti 0720 015 000. Lipsa facturii va genera dificultati in rezolvarea garantiei.
  • Specificati clar si detaliat problemele tehnice semnalate. Daca produsul nu este in Garantie, va rugam sa specificati acest lucru
  • Coletul se va expedia cu firma FAN COURIER cu plata la destinatie conform contractului.
  • Veti fi anuntat prin email sau telefon de indata ce receptionam coletul.
  • Pentru produsele ce nu sunt in garantie se va aplica o taxa de 50 de lei de verificare daca clientul nu doreste repararea defectiunii. Pentru aparatele fara garantie orice transport pus in seama firmei noastre ,va fi refacturat.

Motive de refuzare a garantiei

  • Se va refuza receptia in vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte.
  • Reparatiile efectuate de catre personane neautorizate duc la pierderea garantiei.
  • Producatorul si vanzatorul sunt exonerati de obligatiile lor privind garantia, daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare, cuprinse in documentatia care insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.
  • De asemenea garantia se pierde in cazurile: deteriorarile termice, mecanice si plastice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare; folosirea de baterii, surse de alimentare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator; interventii neautorizate asupra programului software furnizat impreuna cu aparatul, altul decat cel pus la dispozitie de producator; in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid; neconcordanta dintre numarul de serie inscris pe certificat si cel inscris pe produs; schimbarea starii originale a aparatului.

Alte Informatii Utile

Garantiile se expediaza doar cu firma Fan Courier.

Nu raspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu accesoriile achizitionate de la alte firme.

De asemenea nu ne asumam nici o raspundere pentru subansamblele care sunt folosite pe sisteme ce nu corespund ca performante cu specificatiile producatorului respectiv.

Firma noastra nu isi asuma nici o raspundere privind pierderile de date, fotografii, filmari, soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni ci doar obligatia de a remedia aceste defectiuni, de aceea insistam asupra necesitatii de a face back-up pentru orice date importante in momentul solicitarii garantiei pentru un produs presupus defect.

Departamentul tehnic va efectua operatiunile de service in termen de cel mult 14 zile de la primirea produselor, termenul de reparatie se poate prelungii cu acordul partilor, iar toate piesele inlocuite in timpul garantiei devin proprietatea Auto Muzica SRL. Reparatia se face folosind piese noi.

Produsele de folosinta indelungata defecte in termenul de garantie, atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie depaseste 25% din termenul de garantie, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea actualizata a produsului respectiv.

Restituirea contravalorii actualizate a produsului se va face la cererea consumatorului si in cazul unor defectiuni repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie) si in cazul defectarii produsului care a fost deja inlocuit.

Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului achizitionat ori a serviciului prestat se face imediat dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia, daca aceasta situatie nu este imputabila consumatorului.

Restituirea contravalorii produsului sau serviciului se face la valoarea actualizata a acestuia, calculata in functie de evolutia pe piata a monedei nationale.

Valoarea actualizata astfel calculata nu va putea fi mai mica decat contravaloarea produsului sau serviciului pe care agentul economic obligat la restituire o percepe pentru produse sau servicii de acelasi fel, in momentul restituirii.

Agentul economic are aceleasi obligatii pentru produsul sau serviciul inlocuit ca si pentru produsul sau serviciul vandut initial.

Modalitatile de efectuare a livrarii sunt fie prin ridicarea acesteia de la magazinul firmei noastre de catre beneficiar printr-un delegate imputernicit in acest scop, fie prin expeditie a coletului cu un curier rapid catre acesta. In cazul din urma, costul expeditiei cade in sarcina beneficiarului si va fi inclus in valoarea facturii sau va fi achitat ca factura de expeditie si transport separata.

Firma noastra va fi exonerata de orice raspundere legata de intarzieri intervenite pe timpul transportului. Indiferent de modalitatea livrarii va rugam sa va asigurati ca ati primit actele corespunzatoare fara de care asigurarea garantiei nu se poate realiza.

Orice neconcordanta sau omisiune sesizata de beneficiar in privinta actelor intocmite de departamentul nostru de vanzari fata de conditiile anterior discutate cu reprezentantii firmei noastre si/sau fata de produsele receptionate vor trebui comunicate pe orice cale in maximum doua zile calendaristice de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioara fiind nula de drept.

Declaratie de conformitate Societatea Comerciala Auto Muzica SRL, cu sediul in Strada Soldat Stefan Velicu nr. 9, Sector 2, 023255, Bucuresti, CUI: 31885557, asigura, garanteaza si declara pe proprie raspundere, conform prevederilor art. 5 din Hotararea Guvernului nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsul nu pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si nu produce un impact negativ asupra mediului, precum si faptul ca toate produsele importate si comercializate de noi sunt conforme cu prevederele HG nr. 88/2003, privind echipamentele radio si echipamentele terminale de telecomunicatii si recunoasterea mutuala a conformitatii acestora, republicata.

Termenul de garantie poate sa difere in functie de produs, dar este specificat pe pagina fiecuri produs in parte.


Va rugam introduceti un nume
Va rugam sa introduceti e-mailul dvs
Va rugam sa introduceti telefonul dvs
Va rugam introduceti data ex: 24/01/2016
Va rugam completati nr comenzii
Fa rugam sa introduceti nr facturii
Va rugam sa introduceti seria produsului
Va rugam sa alegeti un motiv
Va rugam sa introduceti cateva detalii.