Intrebari Puse Frecvent

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.

Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie te rugam sa ne sesizezi de acest aspect, telefonic la 0720 015 000 sau aici.

In cat timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare telefonic la 0720 015 000 sau prin formularul de contact

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului telefonic la 0720 015 000 sau folosind pagina de contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la nr de telefon: 0720 015 000

Se pot returna produsele resigilate/second-hand?

Da. Produsele resigilate/second-hand beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi.

Produsele resigilate/second-hand beneficiaza de garantie?

Da, produsele resigilate/second-hand beneficieaza de garantie. Cand primiti produsul veti gasi garantia atasata. Garantia nu acopera aceeasi perioada ca in cazul unui produs nou, sigilat.

Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?

Te rugam sa completezi formularul de aici sau sa ne suni la 0720 015 000.

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la nr de telefon: 0720 015 000 pentru modificarea rambursului.

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 15-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. Formularul de retur il gasiti aici.

Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea comenzi & facturi din cont(link aici (trebuie sa fi autentificat)), descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o.

Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

Daca nu ai gasit nici un certificat de garantie in colet, si nici dupa ce te-ai autentificat in contul meu si ai verficat sectiunea download (link aici) te rugam sa ne contactezi la 0720 015 000

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (pentru produsele noi – nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice).

Cand se livreaza comanda mea?

Imediat ce comanda se preda curierului vei primi un mail ce contine data estimativa de livrare si alte informatii. Poti urmari statusul comenzii:

  • Pentru livrare in tara cu FAN Curier: aici
  • Pentru livrare in afara tarii cu DPD Curier: aici

Daca alegi sa ridici produsul de la noi, vei fi contactat telefonic sau prin email de indata ce produsul este disponibil.

Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la nr de telefon 0720 015 000, sau prin e-mail completand formularul disponibil in sectiunea Contact si impreuna vom rezolva problema.

Nu merge codul promotional

Daca ai incercat sa folosesti un cod promotional si nu a mers, este posibl ca acesta sa fie expirat sau momentan sa nu se aplice produsului dorit. Te rugam sa ne contactezi la 0720 015 000.

Greseala in Datele de Facturare. Se poate Modifica?

Daca comada este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea, in general se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, va rugam sa ne sunati la 0720 015 000 sau sa folositi formularul de aici. Va rugam sa aveti la indemana datele comenzii ce trebuie refacute cat si cu noile date de facturare.